محله های ایرانی نشین ونکوور

  0
 1114

آیا زندگی در محله های ایرانی نشین کانادا برایتان مهم است و دوست دارید در نزدیکی هم زبانان خود خانه بخرید؟ 

محله های ایرانی نشین ونکوور

به دلیل موقعیت مناسبی که ونکوور دارد از جمله آب و هوای ونکوور، فرصت‌های شغلی مناسب، مدارس و دانشگاه‌های خوشنام و طبیعت بی‌نظیر، سالانه افراد زیادی به این شهر مهاجرت می‌کنند که تعداد ایرانی‌های مهاجر هم کم نیستند. ایرانیان جزو موفق‌ترین مهاجران کانادا هستند و در زمینه‌های مختلف از کارآفرینی و هنر گرفته تا رزونامه نگاری به موفقیت رسیده‌اند. در سرشماری سال 2016، تعداد ایرانیان ونکوور برابر 46,255 نفر بود که البته با توجه به روند رو به رشد مهاجرت ایرانیان، می‌توان گفت تعداد ایرانیان ساکن ونکوور بیشتر از این رقم است. 

شاید بتوان گفت نورث ونکوور بهترین محله ایرانی نشین ونکوور است. ایرانیان علاقه‌ی زیادی به این منطقه دارند. شاید به این دلیل باشد که مانند تهران در مجاورت کوه قرار دارد. اگر به خیابان لانزدیل سر بزنید و به سردر مغازه‌ها توجه کنید، می‌بینید که بسیاری از مغازه‌ها از نوشته‌های فارسی استفاده کرده‌اند. تعداد کسب و کارهای ایرانی در این منطقه زیاد است. از رستوران گرفته تا مطب دکتر و نانوایی ایرانی در نورث ونکوور فعالیت می‌کنند. 

البته محله های ایرانی نشین ونکوور فقط محدود به نورث ونکوور نیست و می‌بینینم که جمعیت ایرانیان ونکوور در مناطق مختلف پراکنده هستند. در ادامه‌ی این مقاله مناطق ایرانی نشین ونکوور و بهترین محله برای ایرانیان مقیم ونکوور را به شما معرفی می‌کنم. 

معرفی محله های ایرانی نشین در ونکوور

همان‌طور که گفتم جمعیت ایرانیان در کل ونکوور پراکنده است و در هرجای این شهر که زندگی کنید ایرانیان را پیدا خواهید کرد. اما جمعیت ایرانیان ونکوور در بعضی از مناطق مانند نورث ونکوور، وست ونکوور، کوکیتلام و دان تاون بیشتر از سایر مناطق است. بخصوص در خیابان لانزدیل و محله‌ی  Westwood Plateau.  زندگی در مناطق ایرانی نشین ونکوور حس و حال زندگی در ایران را برایتان تداعی می‌کند. وجود همسایه‌های فارسی زبان، رستوران‌ها و سوپرمارکت‌های ایرانی و تبلیغات به زبان فارسی باعث می‌شود که فکر کنید هنوز در ایران هستید. در ادامه محله‌هایی را به شما معرفی می‌کنم که به نسبت ایرانیان بیشتری در آن‌ها زندگی می‌کنند.

کارگاه آموزشی خرید خانه در ونکوور

نورث ونکوور North Vancouver

شاید بتوان گفت نورث ونکوور بهترین محله برای ایرانیان مقیم ونکوور است. منطقه‌ی نورث ونکوور در نزدیکی دان تاون ونکوور قرار دارد و از طریق پل Lions Gate Bridge و پل  Iron Workers Memorial Bridge به دان تاون متصل می‌شود. این منطقه تا سال‌ها با نام North Shore و North Van شناخته می‌شد، چشم انداز زیبایی از Howe Sound در غرب، Indian Arm در شرق و کوه‌های Coast Mountains در شمال دارد. کسانی که به کوه‌نوردی و انواع تفریحات در فضای باز علاقه دارند، نورث ونکوور را به عنوان اولویت خود انتخاب می‌کنند. نورث ونکوور به طور غیر رسمی به عنوان پایتخت دوچرخه سواری کوهستان شناخته می‌شود و برای انجام سایر فعالیت‌های ورزشی مانند اسکی و اسنوبرد مناسب است و به مسیر Baden-Powell Trail نیز دسترسی خوبی دارد. سبک زندگی در نورث ونکوور مدرن است و در عین حال حس می‌کنید که در دل طبیعت هستید. این منطقه برای خانواده‌های ایرانی که می‌خواهند به مراکز خرید و ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی نزدیک باشند و از فعالیت‌های فرهنگی (مانند دورهمی‌های خوانندگی در کافه کجا) لذت ببرند مناسب است. در این منطقه تعداد زیادی رستوران ایرانی نیز وجود دارد که کیفیت بالایی دارند. به عنوان مثال می‌توان به رستوران اکبر جوجه ونکوور در خیابان لانزدیل اشاره کرد. در نورث ونکوور 28 دبیرستان و 7 مدرسه‌ی ابتدایی وجود دارد که تحت ناحیه‌ی آموزشی  North Vancouver School District اداره می‌شوند. 

همین حالا اقدام کنید: خرید خانه در کانادا با محسن صانعی در مجله سرای ونکوور

مناطق ایرانی نشین ونکوور

وست ونکوور West Vancouver

وست ونکوور یکی از محله های ایرانی نشین ونکوور است که در شمال غربی شهر ونکوور و شمال English Bay و جنوب شرقی Howe Sound قرار دارد. وست ونکوور 28 کیلومتر خط ساحلی دارد و پارک بسیار زیبای Cypress Provincial Park در شمال آن قرار دارد. خیابان مارین درایو که به عنوان بخش تجاری منطقه شناخته می‌شود از شرق تا غرب وست ونکوور امتداد دارد. در این خیابان فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و بانک‌های مختلفی وجود دارد. در ضمن یکی از بهترین مراکز خرید بریتیش کلمبیا با نام Park Royal Shopping Centre در وست ونکوور قرار دارد. از کسب و کارهای ایرانی منطقه می‌توان به رستوران ایرانی مانی و رستوران ایرانی میراث اشاره کرد.

نکته‌ی مهمی که خانواده‌های ایرانی باید در نظر بگیرند این است که مدارس ابتدایی و متوسطه‌ی وست ونکوور (خصوصی و دولتی) همواره از نظر موفقیت تحصیلی دانش آموزان، هنر و ورزش در بین بهترین مدارس استان قرار می‌گیرند. 

در خصوص حمل و نقل هم با توجه به اینکه در مجاورت بزرگ‌راه Highway One قرار دارد، تا دان تاون فقط 20 دقیقه فاصله دارد و از طریق بزرگ‌راه Sea-to-Sky highway نیز می‌توانید سریعا خود را به ویسلر برسانید. 

بیشتر بخوانید: هزینه زندگی در ونکوور

دانلود کتاب راهنمای گام به گام خرید خانه در کانادا

امبلساید Ambleside

Ambleside یکی دیگر از محله های ایرانی نشین ونکوور است که در وست ونکوور و نزدیکی ساحل قرار دارد و محیط مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری و برگزاری فستیوال‌های مختلف است. ایرانیان نیز از این موضوع نهایت استفاده را برده‌اند. به عنوان مثال می‌توان به جشن چهارشنبه سوری اشاره کرد که انبوهی از ایرانیان در پارک Ambleside Park جمع شدند و این مراسم فرهنگی ایرانی را جشن گرفتند. 

بهترین محله های ایرانی نشین ونکوور

اگر از انواع فعالیت‌ها در فضای باز لذت می‌برید، قطعا Ambleside با سواحل شنی زیبا و وسیع، مسیرهای پیاده‌روی در امتداد Seawalls، مسیرهای پیاده‌روی در پارک‌های Millenium Park و Ambleside Park به خوبی پاسخ نیازهایتان را می‌دهد. نزدیکی به ساحل و پارک‌های آبی باعث افزایش شور و نشاط در این منطقه شده است. با زندگی در Ambleside حس و حال زندگی در یک محله‌ی کوچک ساحلی اما مدرن را خواهید داشت. همین موضوع این منطقه را برای خرید ملک و سرمایه گذاری مناسب می‌کند. 

کوکیتلام Coquitlam

کوکیتلام یکی دیگر از محله های ایرانی نشین ونکوور است که در شرق شهر ونکوور قرار دارد. در این منطقه خانه های متنوعی وجود دارد. از بانگلوهای ساخته شده بعد از جنگ جهانی و خانه‌های لوکس گرفته تا کاندوهای تجاری و مسکونی را می‌توانید در این محله پیدا کنید. اجتماع قوی ایرانی‌ها، چیدمان فضای شهری و وجود پروژه‌های ساخت و ساز کوکیتلام را به منطقه‌ای پر جنب و جوش و در حال رشد و گزینه‌ای مناسب برای ایرانی‌ها تبدیل کرده است. خط متروی The Evergreen Extension SkyTrain ترانزیت کارآمد به غرب (به سمت برنابی، ونکوور و نقاط جنوبی) را فراهم می‌کند. 

کوکیتلام که همراه با پورت کوکیتلام و پورت مودی منطقه‌ی Tri-Cities را تشکیل می‌دهند، در ناحیه‌ی School District 43 قرار دارد و 4 دبیرستان، 7 مدرسه‌ی راهنمایی و ده‌ها مدرسه‌ی ابتدایی آماده‌ی پذیرش دانش آموزان منطقه هستند. پردیس دیوید لام کالج داگلاس نیز در این منطقه قرار دارد. در نتیجه این منطقه برای دانشجویان ایرانی و خانواده‌هایی که قصد دارند فرزندانشان را به این کالج بفرستند، گزینه‌ی مناسبی است. 

وجود کوهستان در شمال و همچنین چندین پارک مختلف باعث شده است که به راحتی بتوانید از انواع فعالیت‌ها تفریحی لذت ببرید. در پارک Town Centre Park و مجموعه ورزشی Poirier Sport & Leisure Complex نیز امکانات ورزشی زیادی وجود دارد. در ضمن سالانه صدها ایونت مختلف در کوکیتلام برگزار می‌شود که ایرانی‌ها نیز در برگزاری این ایونت‌ها سهیم هستند. به عنوان مثال می‌توان به دورهمی خانواده‌های دارای فرزند اتیسم اشاره کرد. برگزاری این ایونت‌ها نشان دهنده‌ی اجتماع قوی ایرانیان در منطقه است. 

بیشتر بخوانید: معایب زندگی در کانادا برای ایرانیان

دان تاون ونکوور Downtown

دان تاون ونکوور یکی دیگر از مناطق ونکوور است که بین ایرانیان محبوبیت زیادی دارد. اگر در نقشه ونکوور نگاه کنید، این منطقه خود از چهار محله به نام‌های دان تاون، ییل تاون Yaletown، وست اند West End و کول هاربور Coal Harbour تشکیل شده است. زندگی در دان تاون به معنی نزدیکی به فروشگاه‌ها و رستوران‌های خوشنام در خیابان Robson Street است. در محدوده‌ی Burrard و Jervis بیش از 150 کسب و کار مختلف وجود دارد. پس به راحتی می‌توانید از انواع برندهای بین المللی یا داخلی خرید کنید. 

در دان تاون ونکوور ایرانیان زیادی زندگی می‌کنند. اگر به سر در مغازه‌ها نگاه کنید جملات فارسی نیز به چشمتان می‌خورد. وجود جامعه‌ی قوی ایرانیان در این منطقه، دان تاون ونکوور را به یکی از بهترین محله های ونکوور برای مهاجران ایرانی تبدیل کرده است. در این منطقه کسب و کارهای ایرانی متعددی فعالیت می‌کنند که رستوران ایرانی کازبا یکی از آن‌ها است. مدرسه ایرانی هدف نیز در محله وست اند قرار دارد. وجود تالارهای موسیقی مختلف زمینه را برای فعالیت خواننده‌های ایرانی فراهم کرده است. به عنوان مثال می‌توان به کنسرت همایون شجریان اشاره کرد که در Orpheum اجرا شد. در ضمن سالن Queen Elizabeth Theater نیز به کرات میزبان خواننده‌های ایرانی بوده است. 

برنابی Burnaby

برنابی یکی از بهترین محله های ونکوور برای مهاجران ایرانی است که در شرق شهر ونکوور قرار دارد. این منطقه که قبلا زیر سایه‌ی شهر ونکوور بود در سال‌های اخیر رشد زیادی داشته است و به یکی از برترین مناطق کانادا از لحاظ تنوع نژادی تبدیل شده است. در مراکز شهری برنابی (متروتاون، برنت‌وود و Lougheed Town Centre) پروژه‌های زیادی در حال احداث است که این خود باعث افزایش امکانات و افزایش تعداد خانه‌ها و مغازه‌ها می‌شود. از بین کسب و کارهای ایرانی منطقه می‌توان به رستوران ایرانی کازبا پرشین گریل اکسپرس اشاره کرد. 

برای حمل و نقل می‌توان از دو لاین اسکای ترین، بزرگ‌راه Highway 1، بزرگ‌راه Lougheed Highway، خیابان‌های Kingsway و Hastings Street استفاده کرد. لازم به ذکر است که دانشگاه‌های سایمون فریزر و BCIT در برنابی قرار دارند. علاوه بر این چندین مدرسه‌ی خصوصی و دولتی خوشنام در این منطقه دایر هستند و شما خانواده‌های ایرانی با آسودگی خیال می‌توانید فرزندانتان را در این مدارس ثبت نام کنید و مطمئن باشید که به خوبی آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند. 

اگر اهل فعالیت‌های ورزشی هستید، در برنابی امکانات ورزشی فراوانی در اختیارتان قرار دارد. به عنوان مثال می‌توان به مجموعه‌ی Burnaby Lake Sports Complex و زمین‌های مخصوص راگبی، فوتبال، تیراندازی، هاکی، کریکت، چوگان، لاکراس و استخر اشاره کرد. پارک Central Park، پارک Burnaby Lake Regional Park، زمین گلف Burnaby Mountain Golf Course و استادیوم  Swangard Stadium مردم را از سرتاسر شهر و لوئر مین‌لند به منطقه می‌کشاند. 

عضویت در خبرنامه سرای ونکوور

بهترین محله های ایرانی نشین ونکوور

اگر می‌خواهید بهترین محله ونکوور برای ایرانیان را پیدا کنید، بهتر است ابتدا معیارهای خودتان را مشخص کنید. سبک زندگیتان چگونه است؟ دوست دارید همسایه‌های فارسی زبان داشته باشید؟ برایتان مهم است که خانه‌تان در نزدیکی دانشگاه یا محل کارتان باشد؟ هر جای دنیا هم که باشید، بهترین محله جایی است که حس خوبی در آن داشته باشید. به عنوان مثال اگر در دانشگاه UBC درس می‌خوانید، شاید بهترین محله برای شما محله‌های اطراف دانشگاه باشد. شاید انتخاب Westwood Plateau برای شما مناسب نباشد. پس ابتدا بهتر است نیازهای خود را به خوبی شناسایی کنید، سپس با گرفتن مشاوره از یک مشاور املاک خبره و کاربلد، خانه‌ی رویاهایتان را خریداری کنید. دوباره تکرار می‌کنم، بهترین محله ونکوور برای ایرانیان جایی است که حس راحتی در آن داشته باشید. 

بیشتر بخوانید: امن ترین محله های ونکوور برای زندگی

لاکچری ترین محله های ایرانی نشین ونکوور

در این بخش از مقاله برخی از مرفه‌ترین و لاکچری‌ترین محله‌های ایرانی نشین ونکوور را به شما معرفی می‌کنم. 

بلوار Highland Blvd

به جرات می‌توان گفت بلوار Highland Blvd که در نورث ونکوور قرار دارد جزو لاکچری ترین محله های ایرانی نشین ونکوور است. این بلوار در منطقه‌ی با پرستیژ Edgemont Village‌ قرار دارد و ساکنان در عین اینکه زندگی آرامی دارند، به راحتی و تنها با چند دقیقه پیاده روی به مراکز خرید و رستوران های مختلف دسترسی دارند. از ویژگی‌های این منطقه طبیعت زیبا و سرسبز آن است که آن را به محیط مناسبی برای برگزاری انواع ایونت‌ها و فعالیت‌ها تبدیل کرده است. به دلیل محبوبیت بالای منطقه و همچنین کیفیت بالای زندگی، خانه‌های این منطقه گران‌تر از سایر محله‌های ونکوور هستند. 

بریتیش پراپرتیز The British Properties

بریتیش پراپرتیز British Properties یکی از گران ترین محله های ایرانی نشین شهر ونکوور است که در وست ونکوور قرار دارد. از ویژگی‌های جذاب این محله خانه‌های باغ‌دار و پوشیده از درخت است که آن را به گزینه‌ی جذابی برای سرمایه گذاری در بخش مسکن تبدیل کرده است. با زندگی در این محله‌ی لاکچری، به مسیرهای زیبا و چشم نواز کوهستانی و جنگلی دسترسی دارید و اگر دوست‌دار طبیعت باشید به راحتی می‌توانید انواع فعالیت‌های تفریحی در فضای باز را تجربه کنید.  

کول هاربور Coal Harbour

کول هاربور جزو گرانترین محله های ونکوور است. با اینکه در دان تاون ونکوور قرار دارد، آرمش مثال زدنی‌ای دارد. با توجه به دسترسی به امکانات بی‌شمار و نزدیکی به استنلی پارک، قطعا جزو بهترین محله های ونکوور برای مهاجران ایرانی است که سبک زندگی فعالی دارند و زندگی در محله های آرام را می‌پسندند. در این منطقه آپارتمان‌ها و کاندوهای لاکچری با چشم انداز بی‌نظیر آبی و کوهستانی وجود دارد. این موارد باعث جذب ثروتمندان ونکوور به منطقه شده است.   

وست‌وود پلاتو Westwood Plateau

Westwood Plateau یکی دیگر از مرفه ترین و گرانترین محله های ایرانی نشین ونکوور است که در کوکیتلام قرار دارد. اگر می‌خواهید در خانه‌های بزرگ‌تر و محله‌های آرام در دل طبیعت زندگی کنید، محله‌ی Westwood Plateau برای شما مناسب است. در این محله‌ی لاکچری که در ضلع شمالی شهر قرار دارد، انواع خانه‌های ویلایی و نیمه ویلایی بزرگ با چشم‌انداز خیره کننده از کوهستان Mount Baker و شهر وجود دارد. 

اتوبوس‌های مختلفی در سرتاسر Westwood Plateau سرویس‌دهی می‌کنند. این اتوبوس‌ها از شمال به جنوب به ایستگاه Coquitlam Station و از غرب به شرق به سمت پورت مودی، یا در امتداد خیابان David به Burke Mountain و پورت کوکیتلام حرکت می‌کنند. تعدادی اتوبوس نیز حمل و نقل به Pinetree Way را میسر کرده‌اند که در نزدیکی ایستگاه مترو Douglas College Station است. با استفاده از اسکای ترین نیز می‌توانید به نیو وست مینستر، برنابی، ریچموند، ونکوور و پورت مودی بروید. البته هرچه به سمت بالای کوهستان بروید، وابستگی به خودرو بیشتر می‌شود. 

در این محله چندین مدرسه‌ی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان وجود دارد که برنامه‌های آموزشی مناسبی ارائه می‌دهند. پس نیازی نیست که نگران آینده‌ی تحصیلی فرزندان خود باشید. در زیر فهرست این مدارس را ببینید. 

  • مدارس دولتی ابتدایی: Panorama Heights Elementary /Hampton Park Elementary /Pinetree Way Elementary /Bramblewood Elementary
  • مدارس دولتی راهنمایی: Summit Middle School
  • دبیرستان های دولتی: Gleneagle Secondary / Heritage Woods Secondary / Pinetree Secondary School
  • مدارس خصوصی:  Our Lady of Assumption, British Columbia Christian Academy

اطلاع از پیش خریدهای ونکوور

ارزانترین محله های ایرانی نشین ونکوور برای تازه واردین

در ادامه برخی از ارزاترین محله های ایرانی نشین ونکوور را به شما معرفی می‌کنم. این محله ها برای خرید یا اجاره خانه در کانادا برای تازه واردین می توانند مناسب باشند.

نورث کوکیتلام North Coquitlam

نورث کوکیتلام یکی از ارزان ترین محله های ایرانی نشین ونکوور است که همه‌ی نیازهای یک خانواده را برآورده می‌کند و همه چیز در نزدیکی ساکنان است. نورث کوکیتلام هم مناطق مسکونی دارد هم مناطق تجاری. بخش مسکونی این منطقه عمدتا از کاندوهای بتنی بلندمرتبه و تعدادی تاوهن هاوس تشکیل شده است. بزرگ‌ترین مرکز خرید کوکیتلام با نام Coquitlam Centre Mall، دریاچه‌ی Lafarge Lake، و پارک های Town Centre Park و Glen Park در این منطقه قرار دارد. پس گزینه‌ی مناسبی برای خانواده‌های ایرانی است که می‌خواهند به مراکز خرید و انواع فعالیت‌های تفریحی دسترسی داشته باشند. 

North Coquitlam در نزدیکی ایستگاه Coquitlam، ایستگاه SkyTrain و ایستگاه اتوبوس است. از نورث کوکیتلام می‌توانید به راحتی به پورت کوکیتلام، میپل ریج، برنابی، پورت مودی و ونکوور بروید. تنوع در وسایل حمل و نقل عمومی (اتوبوس‌های بزرگ، اتوبوس‌های کوچک‌تر، و خط مترو Evergreen) باعث می‌شود که به موقع خود را به مقصد برسانید. West Coast Express یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای حمل و نقل عمومی است که با توقف‌های محدود مسافران را به ایستگاه واترفرونت ونکوور منتقل می‌کند.  

مدارس این منطقه عبارت‌اند از:

مدرسه‌ی ابتدایی Glen Elementary، مدرسه‌ی راهنمایی Maple Creek Middle School و دبیرستان Pinetree Secondary School. 
در ضمن مدارس خصوصی Our Lady of Assumption و  British Columbia Christian Academy نیز در این منطقه قرار دارند. 

نورگیت Norgate

نورگیت یکی از محله های ونکوور برای مهاجران ایرانی است که در جنوب خیابان Marine Drive و در نزدیکی پل Lions Gate Bridge قرار دارد و تعداد زیادی از خانواده‌های ایرانی را در خود جای داده است. اکثر خانه‌های این منطقه از نوع Rancherهایی است که بعد از جنگ جهانی برای اسکان کارگران کشتی سازی ساخته شده بود. مساحت این خانه‌ها بین 900-1700 اسکوئر فیت است و معمولا 3 خوابه هستند و یک یا دو حمام دارند. همه‌ی این خانه‌ها سیستم گرمایشی از کف دارند. البته این خانه‌ها موقتا ساخته شده بودند. با این حال این محله تا کنون گزینه‌ی مناسبی برای کسانی بوده است که بودجه‌ی محدودتری داشته‌اند. مهاجران ایرانی که در ابتدای ورود به کانادا شاید کمی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنند، می‌توانند با خیال راحت در این منطقه ساکن شوند. چون علاوه بر مزیت داشتن همسایه‌های ایرانی و قیمت پایین‌تر، دارای چندین پارک از جمله پارک Norgate Park است. این پارک در تابستان میزبان بازی‌های فوتبال و بیسبال است. 

ایرانیان و سایر ساکنان منطقه با توجه به نزدیکی به خیابان Marine Drive، دسترسی مناسبی به فروشگاه‌ها، ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی و رستوران‌های ایرانی منطقه دارند. کسب و کارهایی مانند Norgate Plaza ،M & M Meats ،Frozen prepared meals ،Nailsplash و غیره در این منطقه دایر هستند. 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این منطقه ابتدا قرار بود به فرودگاه تبدیل شود. اما برنامه‌ی ساخت فرودگاه لغو شد. چون ساخت فرودگاه در نزدیکی پل Lions Gate Bridge که ستون‌های بلندی دارد خطرناک است. 

خیابان East Hastings

خیابان Hastings از خیابان Carrall Street به سمت شرق با نام East Hastings شناخته می‌شود و تا East Vancouver و برنابی امتداد دارد. East Hastings یکی دیگر از مناطق ایرانی نشین ونکوور است که نسبت به سایر مناطق ارزان‌تر است. البته هر ارزانی بی‌دلیل نیست. آمار مصرف مواد مخدر در این منطقه نسبت به سایر مناطق ونکوور بیشتر است و بی‌خانمان‌های زیادی را نیز در خود جای داده است. البته در نظر داشته باشید که  به طور کلی امنیت ونکوور بالا است اما به خانم‌ها توصیه می‌کنم شب‌ها به تنهایی به این خیابان نروند. 

حال که با محله های ایرانی نشین ونکوور آشنا شدید، دوست دارید در کدام یک از این محله‌ها خانه بخرید؟ لطفا سوالات و نظرات خود را در بخش پایین صفحه کامنت کنید. 


امیدوارم که توانسته باشم به دانسته‌های شما اضافه کنم. اگر سوالی در مورد مطالب این صفحه دارید یا نیاز به توضیح بیشتر و اطلاعات و نمودارهای اختصاصی خرید و فروش یک محله‌ی خاص دارید، خوشحال می‌شوم کمکی کنم.

شاد و پیروز باشید

محسن صانعی

(راه‌های ارتباط با ما) 

مشاور املاک ونکوور ریلتور Mohsen Sanei vancouver real estate agent realtor

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


اشتراک :