شرایط کار در کانادا

  0
 15

آیا می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید آینده شغلی خود را در کانادا تضمین کنید؟

شغل ایرانیان کانادا

مهاجرت و کار در کانادا از جمله دغدغه‌های بسیاری از کسانی است که به دنبال ارتقای کیفیت زندگی و دستیابی به فرصت‌های بهتر هستند. در سال‌های اخیر، تقاضا برای برخی از مشاغل در کانادا افزایش یافته است. بر اساس نیازهای بازار کار این کشور، لیستی از شغل‌های پرتقاضا برای سال 2024 تا 2031 ارائه شده است. آشنایی با این مشاغل و فرصت‌های موجود در کنار دانستن مراحل و مجوزهای مورد نیاز برای کار در کانادا، می‌تواند به شما کمک کند تا مسیر مهاجرتی خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید و از چالش‌ها و شرایط کاری در این کشور مطلع شوید. 

در این مقاله، با نگاهی جامع به نرخ بیکاری و مشاغل مورد نیاز در کانادا، مراحل یافتن کار، نحوه‌ی تهیه رزومه و کاور لتر را به شما توضیح می‌دهیم. اگر به دنبال یافتن شغل در کانادا هستید و می‌خواهید بدانید پردرآمدترین مشاغل کانادا چه هستند، این مقاله برای شما مفید و کارآمد است. 

نرخ بیکاری در کشور کانادا

مردم به دلایل مختلفی کانادا را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. یکی از مهم‌ترین دلایل مهاجرت به این کشور، بازار کار پایدارتر و نرخ بیکاری پایین‌تر نسبت به سایر کشورها است. به عبارت دیگر در کانادا فرصت‌های شغلی و امنیت اقتصادی نسبت به سایر کشورها بیشتر است. در نظر داشته باشید که در سپتامبر 2024 نرخ بیکاری به مقدار 0.1% کاهش یافت و به 6.5% رسید. یعنی این نرخ پایین‌تر از کشورهایی مانند ایران است که با چالش‌های اقتصادی بیشتری مواجه هستند. نرخ بیکاری پایین و ثبات نسبی، کانادا را به مقصدی جذاب برای مهاجران به خصوص ایرانیان تبدیل کرده است. با توجه به این توضیحات می‌توان گفت که در بعضی از مشاغل کار در کانادا برای ایرانیان راحت‌تر پیدا می‌شود. البته به شرط اینکه مهارت و تجربه‌ی لازم را داشته باشید. 

کارگاه آموزشی خرید خانه در ونکوور

منابع جستجوی کار در کانادا

اگر از خود می‌پرسید چگونه در کانادا کار پیدا کنیم و نگران هستید، این را بدانید که در این کشور فرصت‌های بی‌شماری برای شروع حرفه‌ی جدید وجود دارد. یکی از بهترین روش‌ها برای موفقیت در این مسیر، استفاده از پلتفرم‌های آنلاین کاریابی است که به شما کمک می‌کند تا فرصت‌های مناسب را به سرعت پیدا کنید و با کارفرمایان ارتباط برقرار کنید. در ادامه چندین سایت مشهور و معتبر کاریابی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند در یافتن کار در کانادا به شما کمک کنند. 

بانک مشاغل کانادا: سایت رسمی برای یافتن شغل در کانادا. کارفرمایان در سرتاسر کانادا فرصت‌های شغلی را در این سایت ثبت می‌کنند. انواع کارها از شغل های ساده در کانادا گرفته تا مشاغل حرفه‌ای را می‌توانید در این سایت پیدا کنید. 

Indeed: در دنیا به عنوان موتور جست‌وجوی کار شناخته می‌شود. انواع مشاغل از جمله کارهای مناسب تازه واردان در این سایت لیست شده است. 

LinkedIn: این سایت مخصوص شبکه‌سازی است که به شما این امکان را می‌دهد که در آن به جست‌وجوی شغل مورد نظر خود بپردازید و با شرکت‌هایی که استخدام می‌کنند ارتباط برقرار کنید و شبکه حرفه‌ای خود را گسترش دهید.

Glassdoor: در این پلتفرم می‌توانید آگهی‌های شغلی را بررسی کنید. و اطلاعات مهمی درباره‌ی شرکت‌ها به دست می‌آورید. پس با استفاده از این پلتفرم، با آگاهی و اطلاعات بیشتری می‌توانید کارفرمای خود را انتخاب کنید. 

سایت‌های دولتی: بسیاری از سایت‌های دولتی بخش ویژه‌ای برای کاریابی اختصاص داده‌اند و اطلاعات مفیدی درباره‌ی فرصت‌های شغلی به تازه واردان می‌دهند. پس اگر به دنبال کار در کانادا هستید، حتما بخش کاریابی سایت‌های دولتی را به دقت بررسی کنید.  

بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری مسکن در کانادا در محله های رو به رشد ونکوور!

دانلود کتاب راهنمای گام به گام خرید خانه در کانادا

نحوه یافتن کار در کانادا برای ایرانیان

اگر به به دنبال یافتن کار در کانادا هستید، چند مسیر برای شما وجود دارد. این مسیرها به وضعیت شما بستگی دارد. اینکه آیا جاب آفر دارید یا نه. یا اینکه آیا می‌توانید جاب آفر بگیرید یا نه. در ضمن وضعیت اقامتی شما نیز در یافتن شغل تاثیر دارد. چونکه اگر اقامت دائم بگیرید، راحت‌تر می‌توانید مشغول به کار شوید. هر کدام از این مراحل را که طی کنید، در نظر داشته باشید که پروسه یافتن کار در کانادا شاید طولانی‌تر از انتظارات شما شود. اما به شما توصیه می‌کنم که حتما از قبل همه‌ی مدارک مورد نیاز را آماده کنید. 

یافتن کار در بازار کار کانادا

کار در کانادا از طریق جاب آفر و ورک پرمیت

اگر جاب آفر دارید و یا می‌توانید جاب آفر بگیرید، باید مراحل زیر را طی کنید. 

  1. دنبال شغل بگردید: اگر کانادایی نیستید و یا اقامت دائم این کشور را ندارید، اولین کاری که باید بکنید این است که از طریق سایت‌ها و شبکه‌ی آشنایان خود به دنبال یک فرصت شغلی بگردید. 
  2. نوشتن رزومه و کاور لتر: متناسب با شغلی که می‌خواهید یک رزومه و کاور لتر بنویسید. در بخش نکات مهم در یافتن شغل مناسب در کانادا بهشما توضیح می‌دهیم که چگونه یک رزومه و کاور لتر مناسب بنویسید. 
  3. جاب آفر بگیرید: جاب آفر اهمیت زیادی دارد. چونکه قبل از ارسال درخواست برای اخذ اقامت دائم کانادا، باید یک جاب آفر مورد تایید از یک کارفرمای کانادایی داشته باشید. 
  4. مجوز کار و ویزا بگیرید: پس از اینکه جاب آفر گرفتید، برای کار کردن در این کشور به صورت قانونی باید درخواست مجوز کار موقت بدهید. دو نوع ورک پرمیت داریم. یکی closed work permit و دیگری closed work permit. اگر closed work permit بگیرید، فقط برای کارفرکایی که جاب آفر را به شما داده است می‌توانید کار کنید. اما اگر open work permit بگیرید می‌توانید برای هر کارفرمایی در کانادا کار کنید. توجه داشته باشید که معمولا برای دریافت مجوز کار closed work permit کارفرما باید گواهی LMIA مثبت را بگیرد. همزمان با دریافت ورک پرمیت می‌توانید با گرفتن ویزا به کانادا وارد شوید. توجه داشته باشید که مجوز کار و ویزای کانادا با هم فرق دارند. مجوز کار به شما اجازه‌ی کار در کانادا را می‌دهد و ویزا به شما اجازه ورود به کانادا را می‌دهد. 

حال یک سوال پیش می‌آید. اگر نتوانیم جاب آفر بگیریم، چکونه در کانادا کار پیدا کنیم؟ 

اگر جاب آفر نداشته باشید، نمی‌توانید ورک پرمیت یا مجوز کار بگیرید. اما همچنان می‌توانید برای اقامت دائم این کشور اقدام کنید. برای دریافت اقامت دائم می‌توانید از طریق سامانه اکسپرس اینتری یا برنامه‌های مهاجرت استانی PNP اقدام کنید. در ادامه مراحل اخذ اقامت دائم و کار در کانادا از طریق سامانه اکسپرس اینتری را برایتان توضیح می‌دهیم. 

بیشتر بخوانید: وام مسکن در کانادا با بهترین شرایط و نرخ بهره!

عضویت در خبرنامه سرای ونکوور

کار در کانادا از طریق اکسپرس اینتری

اگر جاب آفر و ویزای کار ندارید، می‌توانید از مسیر اکسپرس اینتری برای اخذ اقامت دائم استفاده کنید. اکسپرس اینتری یک سامانه آنلاین است که دولت کانادا از آن برای مدیریت و بررسی درخواست‌های اقامت دائم استفاده می‌کند. در این سامانه متقاضیان با توجه به عواملی مانند تجربه، تحصیلات، زبان و سایر معیارها بررسی می‌شوند و امتیازی به آن‌ها تعلق می‌گیرد. هرچه امتیاز بالاتر باشد، شانس دریافت دعوتامه ITA بیشتر می‌شود. 

سه برنامه‌ی اصلی برای مهاجرت و کار در کانادا از طریق سامانه‌ی اکسپرس اینتری عبارت‌اند از: 

  • برنامه Federal Skilled Worker Program: افراد ماهر که در خارج از کانادا سابقه کار دارند می‌توانند برای اقامت دائم و کار در کانادا از این برنامه استفاده کنند. برای مهاجرت با استفاده از این برنامه به جاب آفر نیاز ندارید. 
  • برنامه Federal Skilled Trades Program: افرادی که یک مهارت خاص دارند و در 5 سال اخیر 2 سال سابقه کار دارند می‌توانند با استفاده از این برنامه اقامت دائم بگیرند. برای استفاده این برنامه به جاب آفر نیاز دارید. 
  • برنامه Canadian Experience Class: کسانی که اخیرا سابقه کار در کانادا را دارند (در 3 سال اخیر 1 سال سابقه کار دارند)، می‌توانند بدون داشتن جاب آفر از طریق این برنامه اقامت دائم بگیرند. 

در ادامه توضیحات بیشتری درباره‌ی برنامه‌ی Federal Skilled Trades Program ارائه می‌دهیم. 

بیشتر بخوانید: قیمت خانه در ونکوور

کار در کانادا از طریق اسکیل ورکر فدرال

همان‌طور که بیان کردم این یکی از سه برنامه دولت فدرال برای پذیرش مهاجران از طریق سامانه اکسپرس اینتری است. این برنامه مخصوص افراد ماهری است که سابقه کار دارند و می‌خواهند اقامت دائم دریافت کنند. البته برای اینکه واجد شرایط شوید باید حداقل الزامات تحصیلی، زبانی و سابقه کار را داشته باشید. در ادامه بیشتر درباره‌ی الزامات صحبت می‌کنیم. 

قوانین و شرایط مهاجرت و اشتغال به کار در کانادا برای ایرانیان از طریق اسکیل ورکر فدرال

شرایط کار در کانادا 2024 از طریق برنامه مهاجرتی Federal Skilled Worker Program عبارت انداز: 

  • سابقه کار: در 10 سال گذشته حداقل 12 ماه سابقه کار تمام وقت در مشاغل ناک TEER 0, 1, 2 or 3 داشته باشید. 
  • زبان: در یک آزمون معتبر زبان انگلیسی یا فرانسوی شرکت کنید و نمره CLB شما حداقل باید 7 باشد. 
  • تحصیلات: حداقل دیپلم پایان تحصیلات دبیرستان در کانادا و یا معادل آن در یک کشور خارجی
  • ساپورت مالی: باید مبلغ کافی برای زندگی خود و همسر و فرزندان در کانادا را داشته باشید. 
  • اقامت: باید در استانی به غیر از کبک اقامت کنید. 

اگر شرایط بالا را دارید، می‌توانید در سامانه اکسپرس اینتری یک پروفایل ایجاد کنید. البته باید شرایط پذیرش در کانادا را هم داشته باشید. اگر سابقه جنایی دارید و یا مشکلات پزشکی خاصی دارید، شاید نتوانید از طریق این برنامه به کانادا مهاجرت کنید. 

در نظر داشته باشید که ایجاد پروفایل به معنی پذیرش قطعی شما و اخذ اقامت دائم کانادا نیست. اما فقط زمانی به شما امتیاز CRS تعلق می‌گیرد که در سامانه اکسپرس اینتری پروفایل ساخته باشید. سپس اگر امتیاز شما به اندازه کافی بالا باشد، دعوتنامه ITA برای شما ارسال می‌شود و 60 روز زمان دارید که درخواست اقامت دائم بدهید. 

سیستم امتیازبندی در سامانه اکسپرس اینتری

رتبه بندی متقاضیانی که پروفایل اکسپرس اینتری ساخته‌اند، با توجه به امتیاز CRS انجام می‌شود. هرچه امتیاز بالاتر باشد، شانس دریافت دعوتنامه ITA بیشتر می‌شود. در جدول زیر فاکتورهای امتیازدهی را بررسی می‌کنیم. 

حداکثر امتیاز
توانایی‌ها و ویژگی‌های افراد (Core / Human Capital Factors) با همسر 460
بدون همسر 500 
توانایی‌ها و ویژگی‌های همسر (Spouse or Common-Law Factors) 40
Skill Transferability Factors 100
امتیازات اضافه 600
جمع کل امتیازات 1200

البته توجه داشته باشید که هرکدام از فاکتورهای بالا خود به چند فاکتور دیگر تقسیم می‌شود که هرکدام امتیاز مخصوص به خود را دارد. 

کار در کانادا از طریق ویزای استارت آپ

حتی اگر نمی‌خواهید برای کسی کار کنید، یک راه برای یافتن کار در کانادا برای شما وجود دارد. می‌توانید از طریق برنامه‌ی Start-up Visa Program به کانادا مهاجرت کنید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. اگر شرایط این برنامه را داشته باشید، صرف نظر از موفقیت یا عدم موفقیت، اقامت دائم کانادا را دریافت می‌کنید. 

برای ارسال درخواست اقامت دائم از طریق این برنامه باید بودجه‌ی کافی برای زندگی در کانادا را داشته باشید و حداقل الزامات زبانی را داشته باشید. در ضمن باید ایده‌ی کسب و کار خود را به یکی از سازمان‌های تعیین شده ارائه دهید و نامه‌ی پشتیبانی letter of support‌ را از آن‌ها بگیرید. این نامه برای ویزای شما ضروری است. 

اطلاع از پیش خریدهای ونکوور

روش نفر به نفر برای یافتن کار در کانادا

اگر در کانادا هستید، هرکسی را که در خیابان، اتوبوس و فروشگاه می‌بینید، چه ایرانی چه غیر ایرانی به او بگویید که دنبال کار می‌گردید و چه کسی را سراغ دارد؟ اگر جایی برای خرید می‌روید یا برایتان مهم است که آنجا کار کنید، به یک بار یا چند بار گفتن اکتفا نکنید. بارها و بارها بروید. به تجربه من دیده‌ام که بخش زیادی از کسانی که وارد کانادا می‌شوند کار اول‌شان که مهم‌ترین سکوی پرتاب و شروع مسیر است را از این طریق بدست می‌آورند. 

نکات مهم در یافتن شغل مناسب در کانادا

اگر تخصصی دارید سعی کنید که حتما در تخصص خودتان یا شغلی که فرصت ارتقا به شغل قبلی را به شما بدهد شروع کنید. اگرچه زمانی که وارد می‌شوید تا بدست آوردن شغل اصلی هیچ اشکالی ندارد و حتی تجربه خوبی هم هست که در شغل‌های پایه کار کنید، ولی مراقب باشید که در آن کارها گیر نکنید. چون بعد از مدتی ممکن است عادت کنید و هزینه‌ها و روتین زندگی قدرت و جسارت حرکت را از شما بگیرد. 

اگر به دنبال شغل در کانادا هستید، باید رزومه و کاور لتر تهیه کنید. حتما در زمان نوشتن روزمه و کاور لتر باید به این نکات توجه کنید: 

نکات نوشتن رزومه: 

  • هرگز درباره‌ی سن و سال، قومیت یا ظاهرتان چیزی ننویسید. به همین دلیل شاید بهتر باشد عکس خودتان را بر روی رزومه قرار ندهید. 
  • اطلاعات شخصی خود را در رزومه قید نکنید. به عنوان مثال درباره‌ی وضعیت تاهل یا سایر اطلاعات شخصی خود چیزی ننویسید. کسی به این موارد اهمیت نمی‌دهد و هیچ ربطی به شغل مورد نظر ندارد. 
  • برای هر موقعیت شغلی یک رزومه مستقل بنویسید. حتی تغییرات کوچک شاید کمی بزرگی به شما بکند. 
  • از لغات کلیدی متناسب با موقعیت شغلی استفاده کنید. اکثر مدیران (recruiters) برای انتخاب بهترین رزومه از ابزارهای آنلاین استفاده می‌کنند. 
  • در صورت امکان، تجارب بین المللی خود را در رزومه قید کنید. حتی اگر به صورت داوطلبانه کار کرده باشید. با این روش به کارفرما نشان می‌دهید که از جابجایی و تطبیق با فرهنگ‌های جدید واهمه‌ای ندارید. 

نکات نوشتن کاور لتر: 

  • حتما بخش زیادی از کاور لتر را به نوشتن درباره شرکتی که می‌خواهید درآنجا استخدام شوید اختصاص دهید. اطلاعاتی که از شرکت دارید را بنویسید و توضیح دهید که چرا می‌خواهید در آنجا کار کنید. این کار نشان می‌دهد که تحقیق کرده‌اید و واقعا به کار در آن فرصت شغلی علاقه دارید.
  • اطلاعات موجود در رزومه را تکرار نکنید و توضیح دهید چرا بهترین گزینه برای موقعیت شغلی هستید؟ 
  • فراموش نکنید که تاریخ، نام مدیر استخدام، آدرس شرکت، آدرس خود و یک خداحافظی محترمانه را در کاور لتر بگنجانید.  

تفاوت فرهنگ کار در کانادا با ایران

حال بیایید فرهنگ کار در کانادا و تفاوت آن با ایران را بررسی کنیم. شهرهای مختلف و شغل‌های مختلف در کانادا می‌تواند خیلی متفاوت باشند، اما در کانادا اگرچه معمولا ساعت کاری کمتر است اما فشار و نظم کاری بیشتر است. در کانادا شغل‌هایی که تحت قوانین اتحادیه‌ها هستند امنیت شغلی بالایی دارند و این باعث شده است که راندمان کاری در این شرکت‌ها پایین‌تر باشد. چرا که محدودیت‌های زیادی برای کارفرما وجود دارد. یکی دیگر از تفاوت‌های ساختاری سطح مسولیت است تا ساعت کاری. در بعضی شغل‌ها حقوق براساس انجام تمام امور واگذار شده است. بعنوان مثال مدیر پروژه ممکن است ساعت‌های بیشتری کار کند ولی دریافتی بیشتری نداشته باشد. به همین خاطر تاحدی آزادی عمل هم می‌دهند و این به نوآوری و بالارفتن راندمان کاری این شرکت‌ها کمک می‌کند.

لیست مشاغل مورد نیاز در کانادا 2024

در اینجا لیستی از مشاغل مورد نیاز در کانادا از سال 2024 تا سال 2031 را برایتان آماده کرده‌ایم. البته برای کسب موفقیت لازم نیست که حتما در یکی از این مشاغل کار کنید. بلکه بهتر است به فاکتورهای دیگری مانند علایق و استعدادهای خود، میزان درآمد و آینده شغلی توجه کنید. 

  • مهندس برق
  • مهندس هوا فضا 
  • مهندس نرم افزار 
  • مدیر منابع انسانی 
  • توسعه دهنده وب 
  • دام پزشک 
  • مسئول گزینش 
  • مشاور امور مالی 
  • داروساز 
  • جوشکار 
  • مهندس برق صنعتی 
  • مدیر پروژه 
  • مکانیک تجهیزات سنگین 
  • پرستار و پرستار روان‌پزشکی دارای پروانه 
  • راننده کامیون 
  • کارشناس IT 
  • سرپرست فروش 
  • نظافتچی 
  • متخصصان تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی 
  • کارمند اداری 
  • متصدی رستوران 
  • فروشنده و کارگر فروشگاه 
  • مربی آموزش خردسالان 
  • معلم مهد کودک و دبستان 
  • بارکش 
  • گارسون رستوران 
  • راننده اتوبوس (حمل و نقل عمومی) 

حقوق شغل های مختلف در کانادا

در جدول زیر متوسط حقوق سالانه کانادایی‌ها در حوزه‌های مختلف مشخص شده است. هرکدام از این حوزه‌ها چندین شغل را در بر می‌گیرد و رقم بیان شده فقط یک میانگین است. به عنوان مثال دو شغل معماری و طراح داخلی را در نظر بگیرید. هر دو این مشاغل در زیر مجموعه حوزه‌ی معماری و هنر قرار دارند. اما حقوق متوسط یک معمار 126,000 دلار است. در حالی که یک طراح داخلی سالانه 60,000 دلار درآمد دارد. 

متوسط حقوق مشاغل در کانادا

حوزه شغلی حقوق سالانه (دلار کانادا)
حسابداری، مدیریت و منابع انسانی 66,000 دلار
معماری و هنر 58,500 دلار
بانکداری، امور مالی و بیمه 85,000 دلار
آموزش و مراقبت از کودکان 61,500 دلار
ساخت و ساز و نگه‌داری 57,500 دلار
مهندسی 115,000 دلار
رستوران و کافه 42,000 دلار
خدمات درمانی، دارویی و اجتماعی 123,000 دلار
هتل‌داری و گردشگری 60,000 دلار
IT 92,500 دلار
روزنامه نگاری و ترجمه 61,000 دلار
اجرای قانون و برقراری امنیت 57,500 دلار
مشاغل حقوقی 88,000 دلار
بازاریابی و فروش 87,000 دلار
خرده فروشی، لوازم آرایشی و خدمات به مشتریان 43,000 دلار
علوم 100,000 دلار
تولید و حمل و نقل 47,500 دلار

پولسازترین شغل ها در کانادا

در کانادا مدیران، جراحان و پزشکان و مهندسان بیشترین دستمزد را دارند. البته با اینکه حقوق سالانه در این مشاغل بالا است اما برای آموزش و رسیدن به این درآمدها باید زمان زیادی بگذارند. برای انجام این مشاغل حداقل باید مدرک کارشناسی داشته باشید که حدود 4 سال زمان می‌برد. در ادامه پولسازترین و پر درآمدترین مشاغل کانادا را به شما معرفی می‌کنیم: 

پردرآمدترین مشاغل کانادا

شغل متوسط درآمد سالانه (دلار کانادا)
جراح 326,000 دلار
پزشک 286,000 دلار
آسیب شناس 250,000 دلار
روان شناس 201,000 دلار
دندان پزشک 170,000 دلار
متخصص گفتار درمانی 148,500 دلار
آتش نشان 141,000 دلار
بازپرس جنایی 117,000 دلار
وکیل 116,500 دلار
دام‌پزشک 115,500 دلار
مهندس 115,000 دلار
پرستار دیپلمه (دارای تخصص) 112,000 دلار
داروساز 112,000 دلار
استاد دانشگاه 106,000 دلار
خلبان 104,000 دلار
کارشناس مدیریت ریسک 96,500 دلار
کارشناس علوم داده 90,500 دلار
مدیر پروژه 87,500 دلار

مشاغل ایرانیان مقیم کانادا

شغل های ایرانیان مقیم کانادا

ایرانیان ساکن کانادا بسته به تخصص و توانایی‌هایشان در مشاغل متنوعی فعالیت می‌کنند. بسیاری از ایرانی‌ها در حوزه‌های مهندسی، علوم کامپیوتر، پزشکی، دندان پزشکی، و پرستاری مشغول به کار هستند. گروه دیگری نیز در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مانند رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، و سوپرمارکت‌ها فعالیت دارند و برخی از آن‌ها به عنوان کارآفرین کسب‌وکارهای خود را تاسیس کرده‌اند. گروه دیگری از ایرانیان نیز در مشاغل مربوط به ملک مانند کارشناس وام، وکیل ملکی، مشاور املاک و کارشناس طراحی داخلی مشغول به کار هستند. برخی نیز در حرفه‌هایی مانند آرایشگری، ناخن کاری، کاشت مژه، کاشت مو، عکاسی و برگزاری ایونت حضور پررنگی دارند. 

به نظر شما، بهترین مسیر برای ورود به بازار کار کانادا چیست؟ نظرات خود را بنویسید و این مقاله را با دیگران به اشتراک بگذارید تا از این اطلاعات بهره‌مند شوند.


امیدوارم که توانسته باشم به دانسته‌های شما اضافه کنم. اگر سوالی در مورد مطالب این صفحه دارید یا نیاز به توضیح بیشتر و اطلاعات و نمودارهای اختصاصی خرید و فروش یک محله‌ی خاص دارید، خوشحال می‌شوم کمکی کنم.

شاد و پیروز باشید

محسن صانعی

(راه‌های ارتباط با ما) 

مشاور املاک ونکوور ریلتور Mohsen Sanei vancouver real estate agent realtor

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


اشتراک :